confused!

Hej! 
 
inte riktigt orkat och tagit tag i bloggandet men aa nu är jag på fötter iaf! 
igår var Sofie och hennes kompis Martin här och jaa jag har inte så mycket att tillägga om det, kul o träffa Sofie iaf! :) 
Idag gick jag upp tidigt eftersom ja ändå inte sovit något på natten kunde jag lika bra va vaken med syskonen och låta mor min sova. 
Gick upp på byn oh lämnade av Sofie oh hennes kompis vid bussen tog syskonen med mig! vi gick och köpte dricka och gick hem te gammelmormor och aa fikade där och även stannade där i några timmar.
Nu väntar jag på Frida vi ska ut och åka bob och även tefat :) med bästa Melanie också :) hihi mysigt värre! :)
Vi hörs senare får se om jag slänger in en film från att vi åker eller nått :) 
Puss Heeej!! :*
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0