En person som har funnits länge i mitt liv!

 
Bästavän Jennelie Widén som jag lärde känna i början av fyran men när vi va små umgicks vi också då du bodde granne med min gammelmormor :) 
Vi lärde känna varandra igenom en kompis till oss, även att vi spelade i samma fotbollslag! :) 
Det var inte fören sommaren till sexan som vi började vara själva och typ varje dag! 
har hur MÅNGA minnen som den med dej!! Går inte att beskriva hur mycket jag älskar dej och är så glad att kunna ha en sån bästavän som dej! DU ÄR BÄST! :*
Alla stockholmsresor, alla tävlingar i stallet, alla tjejkvällar, alla biosar, alla shoppingdagar osv :) 
JAG ÄLSKAR DEJ STUMPAN!! :) 
 
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Jennelie Widén

Åh älskar dej bästa vän! De kommer aldrig ändras !! <3

2012-12-07 @ 12:50:43

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0