Fredaaaag!

heej! 
 
idag har jag vart i stallet och ridit ut själv med Gais, Frida jobbade idag och hon undrade om jag ville rida ut på honom då han kan vara lite dum och tror att han kan bestämma. men inte med mej iaf! 
han testade mej två gånger sen kändes de nog väldigt onödigt! 
han njöt verkligen av att få komma ut hur glad och pigg och stark som helst! :) 
Kul oh galoppera lite i snön också, men galopperade inte så jätte mycket då han nyss satts igång efter en skada.
Resten av dagen har jag sovit lite då ja inte sovit något inatt. 
 
Vi hörs senare! 
C H A A O O O ! ! ! 
 
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Becca

Ställ frågor till min frågestund :)

2012-12-22 @ 00:24:55
URL: http://beccatornroos.devote.se/

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0