Gustavsvik and feelings!

 
Hej på er! 
 
dagen idag var så att jag och Frida och Mell åkte till G-vik i Örebro och badade.
Riktigt skoj och riktigt skönt att få göra av med energi på så sätt! 
Trött som bara den, ont i ögonen som bara den men man lever! 
 
så himla trött på saker och ting, vill bara försvinna och vakna upp om några år när jag bor själv,gör vad jag vill och ingen som man måste känna att den litar på en. Utan de finns bara där att man litar på varandra! 
det här har nu pågått ett tag och tillslut tröttnar man ju, man står inte ut så himla länge! 
 
Aja, Mella bby sover här inatt, hon sitter just nu ute i tv rummet och kollar på någon film, och jag tänkte sova jag! 
Godnatt! :) 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0