Jullov!

Hej på er! 
 
skönt med lov nu då och sen praktik i en månad efter jul så jag klagar verkligen inte! haha 
dagen idag var så att jag gick te skolan på avslutningen. Åkte hem och fixade mitt rum dvs städa och vek kläder! 
 
Åkte te stallet red mira i ridhuset hoppade en liten övning med ett sockbitsblock och sen två galoppsprång sen ett räcke som låg lite högre än blocket. 
Gick fint fint hon var lite stel till en början men sen så kom vi gång! :) 
Red sedan Max på lektionen och han var KLOCKREN, så himla nöjd!! super fin verkligen! det är när han e så som man bara önska att man ägde den hästen! WOOW säger jag bara :* 
 
Nu ska jag slänga på en film och försöka sova också! 
kommer ett eller två tidsinlägg snart kommer dock inte ihåg när jag lagt dem. haha 
hörs sen! C H A O 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0