Kommer jorden gå under?!

Hej! 
 
som sagt ett tidsinlägg här då jag funderat starkt på om jorden verkligen kommer gå under?? vad tror ni?? 
ska jag vara helt ärlig så är jag rädd för det, vad händer efter? kommer vi lida OM den går under? :o
haha ja jag vet faktiskt inte vad jag ska tro när aftonbladet och NASA går ut med det tillomed! 
Jag vill ju helst bara att det ska vara så att de där maya folkets kalender ska vara slut inte hela jävla livet här på denna planet.
Grejen är den att folk säger olika också?! vissa säger att det blir svart och de kommer naturkatastrofer så som jordbävningar osv typ tsunami (stavning) vissa säger att solen kommer attackera jorden alltså måste de bli väldigt varmt och sen splittras jordklotet eller nått?! 
haha snacka om vilsen brud här men vad är egentligen sant?! 
man kan jue inte direkt va 100 säker när de här har sagts sen långt tillbaka! 
ajja det återstår och se! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0