Sjukt bra helg!

Hej på er! 
 
har inte kunnat blogga något då jag haft fullt upp med underbara människor!
tänkte bara skriva lite om vad jag gjort :) 
 
Fredag: 
käkade pizza och bowla med Jennelie,Frida och Emelie riktigt mysigt! 
 
Lördag: jobbade från halv åtta till ett, sen drog jag till västerås och där var jag med först Kevin och sen Sofie sov hos Sofie vi hade myspys och riktigt skojj!! :) 
 
Söndag: 
vakna tidigt kila te stallet (sofies häst) fixade allt åt den och sedan hem fort till henne för att ta elva bussen in te stan, käkade subway med henne och Martin, sen shoppat julklappar till mamma och Petri. 
Träffade Jennifer en stund senare på eftermiddagen och nu kom jag precis hem och tänkte duscha! :) 
 
det var min helg lite kortfattad :) 
nu är jag tillbaka som vanligt och kommer uppdatera ofta! :) 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0