the more one is string and the rules, the less respect you get

jag förstår mig inte på folk som helt plötsligt ändrar på sig.
jag pallar inte tryckte när de blir för stora förändringar i mitt liv, som det just blivit. 
från att ha en person som bryr sig och är snäll och lyssnar när man pratar till att den personen förändrats helt totalt, känns inte som att man kan prata med den längre, dessutom helt plötsligt får man inte göra någonting man har tider som är helt åt helvete, med andra ord man får inget liv alls. 
Allt detta har ändrats på bara några månader, helt plötsligt är man tjurig,arg och bitter 24/7 man visar inte att man bryr sig utan vill bara vara "sträng" för att visa att de är man själv som bestämmer! 
jag kan säga att ju mer folk har regler osv jue mindre respekt får man! 

man får tänka efter lite själv allt kan inte komma i en ända smäll! utan ska man ändra på något så kan man fan göra det sakta men säkert!
men de folk inte inser är att det som nyss har hänt i mitt liv det är en stor förändring och pratar jag med någon som lyssnar de ändå inte! 
jag är så trött på allt det här nu! jag vill inte va i ett jävla fängelse. jag känner jue själv att de inte litar på mig och det gör mig bara mer irriterad! 
men ajaa fuck off orkar inte det här! 
 
sorry för er som läst det här men var tvungen oh skriva av mig när det inte hjälper att prata med någon! 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0