värsta natten på länge!

hej på er godingar! 
 
som sagt rubriken säger mycket! 
Kvällen var helt okej igår vi åkte först te ströbohög (en as stor backe) och åkte tefat jag och Melanie efter några smällar gav vi upp! haha så jävla jobbigt och gå upp för den också då deen är extremt brant och lång! 
Sen drog vi och sa hej till micke och kompani riktigt nice de med! 
 
När jag kom hem så kom en morrande hund och mötte mig haha Dino såg inte att de va jag XD 
Vilket fall som helst så lägger jag mig och lyssnar på musik, då hör jag hur någon smyger utanför mitt rum och det var KLARA fotsteg. 
Ibland undrar jag om jag är knäpp ingen riktigt förstår förutom mamma! haha 
Jag blev livrädd, hör hur någon går utanför mitt fönster på altanen, då trodde jag helt seriöst att vi hade inbrott!
jag satt och lyssnade lite mer på musik tänkte bara att de inte var något alls. 
Efter ett tag så hör jag hur någon rycker i dörren till altanen, då ringer jag upp te mamma som är på övervåningen och är LIVRÄDD!!
När jag hör att de är påväg ner så lät de verkligen som att någon sprang in i en liten klädkammare som vi har näst intill mitt rum så mamma fick kolla där två gånger! haha
som sagt ingenting var här! eller joo, de är dom på andra sidan som retas med mig! 
När ja gick oh la mig igen, så hade jag hörlurar och kollade på film på datorn då hade min mammas kille hört hårda slag i väggen på övervåningen (tror jag han sa) så jaa nu ska jag få lite healing (stavning) får vi se om det hjälper till lite! 
 
Vi hörs sen! 
C H A O ! :) 
 


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0