I wish you were here!

Godmorgon bloggen!

Sitter på min andra lektion för idag, redan haft engelska oh nu svenska!
Igår efter kursen så blev de att prata me min kamel oh även hade ansiktsmask av chocklad! Pluggade inför provet fast ja egentligen (kanske) inte behöver göra provet då ja inte fått veta min uppsats!

Försov mig i morse vaknade fem i halv åtta, springa upp käka frukost borsta håret osv pratade även med kamelen imorse sprang upp te mormor hämtade min cykel då de hade bytt styre vilket jag inte visste trodde min cykel var stulen!
Ikväll blir det usek's årsmöte så sen blir de att sova (: hihi ne då men aa imorrn kommer kanske thomas oxå! :D
Men vi hörs sen !! :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0