AJ!!!

Tjenare! 
 
orkade verkligen inte bogga igår efter stallet kom hem runt tio vilket betyder att ja inte va klar fören halv elva! 
Magnus tjatade på mig att ja skulle vara med på hans träning markarbete, så ja va med på det vilket va riktigt skoj o Mira verkade gilla det, red med en graman för att få med skjärten och så hon verkligen trampar under sig.
märktes sån stor skillnad även fast man inte rider på själva gramanen utan bara har den där som ett stöd! 
 
Det var ett väldigt smalt hinder med i övningen, en oxer och jag bara visste att jag skulle lyckas slå i och riva hinderstöna och självklart får mitt ena knä en smäll AJ!
 
Varit hemma från skolan idag då jag knappt kunde gå igår kväll o i morse men sen nyligen va ja ut med Dino och det blev bara bättre o bättre ju mer jag gick.
Vi hörs senare! CHAO 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0