Dagens händelser/planer!

Tjenare!
 
ett tidsinlägg nudå! 
 
dagen idag började med att vakna upp runt elva av värsta huvudvärken blev att käka lite frulle och sen dricka lite men det gick inte över så då tog jag en ipren (inte så intressant?!) haha 
Har städat mitt rum,plockat undan på toaletten,vardagsrummet och köket även dammsugit mitt rum o köket och vardagsrummet + hallen. Duktig tjej!! haha diskmaskinen ur plockat och i plockad!
 
Har även legat och kollat på repriser från X-factor riktigt bra faktiskt! :)
kl fyra åker jag till stallet, ska kolla dressyrträning, sen har jag dressyrträning ikväll runt sex, får se hur det går! :) 
Nu ska ja laga lite luch så jag klarar mig till ikväll :) 
CHING CHONG!! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0