Du är helt otrolig!

Hallojsan! 
 
en glad tjej här iaf å här på tisdags kvällen, förutom att jag inte orkat plugga då men de är väl därför jag är glad? haha nejdå men den underbara hästen jag tar hand om är ju bara för bäst!! 
Red ut på henne idag men det blev så jädrans mörkt så jag red en liten sväng och travade av henne i grustaget kan man säga, tränade min sits och även balans och ville få henne mjuk och fin i båda sidorna. Fick bli mest jobb i höger då hon är lite ojämn i sidorna och det är mindre muskler på höger så att säga. 
Som sagt hon va sjukt fin och mjuk idag så ja är helt förälskad i hästen verkligen!! nu är det hon och maximus jag tänker mycket på haha ^^ nejdå men en riktigt mysig dam är hon :) 
hihi nu ska ja slänga på en film och sedan sova så vi hörs imorrn puss puss :*
(sitter som en hösäck, så aa därför tränar ja nu sitsen mycket)



Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0