Friday!! :D

Hej på er alla!! 
hoppas allt är bra med er alla! 
jag mår bättre nu bara lite huvudvärk så skola efter helgen då måste jag vara frisk!! 
jaa vad har jag gjort egentligen, joo varit ute på långpromenader eftersom jag inte får anstränga mig alltså jag kan inte träna nu så då rör jag mig iaf i ett vanligt tempo. Vill inte tappa allt ja nyss fått upp till nå bra lixom!
Sitter här hemma o lyssnar musik, ska snart ut med vovven innan mor kommer hem från jobbet! 
Ja som sagt jag hade tänkt slänga på någon film ett tag sen kanske jag tar en skön dusch eller nått :) 
Inte så mycket att skriva om men ni får gärna kommentera vad ni vill läsa om :)
kyss :*
 



Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0