Gårdagens Ridpass!

Tjenare!!

lovade er läsare om att skriva hur gårdagens ridpass gick och nu tänkte jag då skirva det!
 
Började med att jag inte visste att de var hoppning så jag hade vanligt träns på Mira, efter typ halva lektionen kom jag på att Sara rider med hackamore på henne när det är hoppning så ja ville inte ta så speciellt mycket i henne och hon var SKIT pigg och verkligen bjöd mot hindrena. 
Dock blir hon väldigt tjurig när inte hon får bestämma fart så hon smög iväg lite i smyg så de gick fortare och fortare hahah bus häst, men iaf så hoppade vi på båge och sen långsida med ett antal galoppsprång i mellan och sen en oxer också på andra långsidan, och jag är super nöjd det var skit kul verkligen!! :) 
 
ja det var väl gårdagens ridpass :) 
Mira på bilden andra gången jag red henne :)

Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Hej! Fin blogg, allt bra med dej? :) Kram!

2012-09-21 @ 13:41:03
URL: http://www.eliinswn.blogg.se
Postat av: Elin

Sv: Härligt, jo det är bra :) Har du haft en bra dag? :)

Svar: gött :) ja då det har jag själv då? ;)
Alex Idling

2012-09-21 @ 14:05:00
URL: http://www.eliinswn.blogg.se

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0