Statestiken!

Tjenare! 
 
sitter i min säng o bloggar, har precis käkat lite och kom även precis hem från stallet har varit o kollat på dressyrträning och även anmält mig till P&J på maximus 70-80 hade jag tänkt och hoppa på fredag :)
Se om någon vill fota eller filma :) 
Jag har även hjälpt till o mocka och fyllt på torv så lite duktig har jag varit allt! :) 
Nu ska jag till stallet kl 17.00 för USEK möte och planering av halloween och även aktiviteter vi ska ha :) 
Ikväll blir det dressyr träning fick just reda på det så de kom lite plötsligt! 
 
Statestiken är riktigt bra just nu mer än va den har varit förut iaf så fortsätt så mina små vänner!
haha jaa vi hörs senare, efter allt i guess ^^
Kyss Kyss :*
Saknar min fina Stina! :( 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0