Till minne av Nicklas Hocker!

Tjenare! 
 
nu är jag tillbaka men jag har som sagt en fundering över vilken blogg jag ska skriva på nu i fortsättningen, jag tänkte ge båda bloggarna en chans till typ Onsdag eller nått och jag vill gärna att ni kommenterar vilken blogg jag ska ha kvar! :)
Sen tänker jag också ge Nicklas Hocker som var med i idol 2009 en liten del av min blogg just idag då han hittades död i morse.
Han tog alltså sitt liv pga att han mådde hemskt dåligt! R.I.P <3

Aja dagen har bestått av att glo film, har kollat på "jag saknar dig" "red riding hood" och "johan falk"
nu ska jag käka lite mat jag lagat, pommes bea sås och ketchup! 
VI HÖRS SENARE! :)

Kommentera gärna!
Postat av: Becca

Neeeeeej inte ketchup och bea!!!!!!! Haha :) <3

Svar: haha joo de är gött :) <3
Alex Idling

2012-09-23 @ 19:07:58
URL: http://beccatornroos.devote.se
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Usch. :( R.I.P!

2012-09-25 @ 13:50:15
URL: http://Evaaaahs.se

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0