Träningsvärk delux!

Tjenare! 
 
Hoppningen igår gick riktigt bra igår och jag är super nöjd över min lilla maximus! 
Hoppade som sagt en 70 och en 80 klass, 70 klassen gick lite för fort jag fick inte riktigt tag på honom men vi kom runt felfritt iallafall! Sen 80 klassen kändes han lite tröttare och lugnare så på banan va han hur fin som helst dock ett stopp men det var mitt fel så aa men det räknas inte för han va så jävla fin ändå så!
Idag vaknar man med träningsvärk kan knappt gå har så ont i mina ljumskar så aa :) 
Nu ska ja upp till stallet och bara ta det lugnt ett tag sen så kommer Mira och då ska ja rida henne lite :) 
vi hörs senare! 



Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0