Vilket jävla väder!!

Tjenare! 
 
hemma från från att ha kollat match med Lovina och Axel :) 
dock slutade det ju inte så jätte bra, det var typ 10 min kvar av matchen och det åskar fast det är helt blått på himmelen, sen går de lite tid och de blir bara mörkare och mörkare och det börjar blåsa som bara den flyger löv,grenar osv på planen. Sen när de är typ 2 min kvar så kommer värsta o vädret och jag var kanske ute i ovädret i 3-4 min och man kan vrida ur vatten ur mina kläder jag vart blöt över hela mig, går inte ens att beskriva hur jävla mycket det regna/hagla. 
Nu blir det en varm kopp the och sen slänger jag på någon film då det verkar vara okej med åskan just nu :) 
Vi hörs ikväll :) 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0