You never know if you going to wake up the next day

Hej på er! 
 
som sagt jag vet inte vilken blogg jag vill blogga för, de har många för o nackdelar båda två! 
Just nu är jag inte så jätte social då jag inte vet vilken blogg jag ska blogga fför som sagt! 
Gårdagen var super bra! Fick träffa frugan och massa annat roligt folk! Dock var jag barnvakt från halv fem till nio.
Idag så har jag sovit den mesta tiden av dagen, jag har även varit ute med hunden ett par gånger, handlat hem lite nödvändigt också! 
Har fått ett beroende av Ghost Whisperer avsnitten hahah har minst sätt 10 st :) hihi
Just nu är jag barvakt + hundvakt, barnen kom precis från sin pappa! Har dem till nio ska slänga på film till dem sen kommer de somna gott då de är skit trötta :p SKÖNT! 
När mamma slutar drar jag till köping till Mell för att umgås med henne natten ut :) 
vi hörs senare! hat gött ;) 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0