I wanna do you !

tjenare, den kunglige Viktor här ! ;) 
just nu ligger man i sängen framför datan och myser lite med grisen (a) idag så vet jag inte vad dagen har att erbjuda, de är ju trots allt fredag :D igår så gick jag och möte mitt hjärta efter hon slutat jobb, satt och vänta på henne i typ 10-5 min innan hon och frida kom och hämta mig :) sen blev de hem till babe och snackade vi lite om vad vi skulle käka till middag och så blev de tacomys innan vi skulle till stallet för babe och frida skulle rida ! :) så igår va vi i stallet typ hela kvällen, sen när vi kom hem så blev de en snabb dusch och sen film tillls de va dags att sova för älskling skulle jobba :( men men.. men idag är de fredag, alltså HELG !! nu ska jga väl försöka hitta nått att göra tills älskling slutar :)
 
 
Over and out era hoes ! 
 
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0