min kärlek till dig är oändlig!

tjenare, viktor här ! :')
just nu ligger man i sängen med världens jävla matkoma, slöar i sängen och glor på sons of anarchy! så jävla bra serie, även fast mans ett den typ 100 ggr typ (a) idag så vaknade man när älskling skulle upp till jobbet runt tjugo över 6 av min jävla allergi och kunde inte somna om efter de -.-' sen somnade jag om runt kvart över 7, halv 8 och sov till drygt tjugo över 12 :) idag så vet jag inte vad som händer, inge vidare bra väder ute just nu heller.. blir iaf att gå och möta mitt hjärta efter jobbet när hon slutat om drygt någon timme :) nu ska jag fortsätta mysa med grisen och kolla vidare på serien :)
 
 
Over and out bitches & hoes ! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0