mitt liv i din hand

tjenare, Viktor här ! :')
just nu sitter jag i sängen brevid mitt hjärta som halvsover/vilar lite, själv sitter man och kollar runt och lyssnar på medinas senaste album sista minuten! :) idag så blir de va med älskling fram tills hon ska jobba, hon jobbar från 16:00 till 21:00 ikv, suger lite faktiskt :( idag så de blir väl antingen va hemma och hjälpa hennes mor med ungarna ett tag, sen kanske träffa frida, ande & bea om dom orkar hitta på nått senare :) igår så kom man till älskling, de började med att hon möte mig i eskilstuna vid tåget och strax efter så möte vi frida för hon & älskling skulle byta och köpa nya piercingar :) sen efter ha fixat de så blev de en fika ute i solen, as mysigt & riktigt skönt :) sen efter vi fikat så började vi rulla hem till ande för att hämta bea, men så kom ande hem samtidigt som oss så dom skulle käka först innan vi skulle ses. så då åkte vi hem till babe och va där tills de va dags att träffa ande & bea för att dra och bada i nått gammalt grustag i valskog :) så när vi kom hem så tog vi grisen på promenad innan vi gick in och kollade film tills de va dags att sova :)
 
Over and out bitches & hoes ! 
 
 
Jag älskar dig min fina ! :*:* <3
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0