belive me please be strong!

Hey på er mina vänner!
kvällen igår spenderades med bästa Sofie och Frida i Västerås hos Soffan, vi kollade film och hade allmänt mys!
idag var de upp tidigt för att rida Soffans häst Jojo och hon red sin syrras pålle, mys de med!
Kom hem runt tre och sen dess har jag bara kollat film och vart ute med vovven några gånger! Tycker så synd om honom när han måste vara själv.
Nu är Frida här och vi ska te ande för att umgås med mell och ha lite trevligt!

Imorrn drar jag med Far min till skåne, och vi landar i Lund hos farfar fram till Måndag då det är dags för begravning av farmor sen far det hem.

Kan bli dålig uppdatering i skåne men hoppas på att jag ska hinna via telen så håll utkik (stavning) (?!)
 
Bilden får stå för mig oh Verr från förra helgen! :)

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0