faktura på 1000 kr! där rök mitt studiebidrag!

Hallå! 
Somnade redan kl åtta igår då jag var helt slut efter att ha pluggat ett par timmar. 
Vaknade runt halv tio av att polisen ringde upp mig, och jag blev sjukt rädd tills jag hörde vad det gällde. 
haha
Nyss hämtat ut min skoldator och de sa att den hade blivit lagad för 8000 kr men jg tror jag har en sprillans ny dator XD haha 
självrisk på 1000 kr bara att vänta på fakturan.
Provet nu på morgonen gick riktigt bra, det var sjukt lätt. 
Idag blir det fika med Frida sen ska jag nog hem och ta det lugnt eller nått, jag har tvättat klart för förra veckan och även städat mitt rum så det är rätt fint! 
Mer blogg sen! 
CHAO 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0