Joakim Jockiboi Berg!

Tänkte bara skriva om vilken respekt jag har till Jockiboi från att jag inte gillade honom alls till att han är kille man respekterar.
Efter att ha sätt alla videos och alla klipp med honom så ser man en riktigt bra person framför sig, i början fick man intrycket av att han var vidirg och äcklig till nu att man tycker han är en bra och väldigt stark person.
Jag känner såklart inte honom på nått sätt, men efter intrycken man fått av att han te.x. skriver om mobbning, han åker flera mil för att besöka den 13 åriga flickan som tog livet av sig osv då kan man inte mer än att respektera honom! 
Han har blivit en slags förebild för mig och jag tycker han är otroligt stark! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0