Oj Oj Oj duktig chey!

Hallå!

Sitter i sängen med en snarkande hund brevid mig!
Full späckad dag med endast vuxen livs saker. Haha fett vuxen jag känner mig!
Först hade jag ridlektion för Mell som red Gabbe, hon var sjukt duktig oh lyssnade bra ;) haha
Hade med mig min hund dit eftersom jag får dåligt samvete av att lämna honom ensam oh han var galen! XD
Som tur va blev han helt slut i hjärnan med nytt ställe och massa intryck så han deckade redan i bilen på väg hem efter att ha tråkat uppe i stallet med oss och käkat häst skit typ xd
Sen iväg oh tvätta Fridas bil både inuti och utanpå!
Hem till Frida oh hjälpa hennes mamma med disk,hårfärgning,rastning av hund,tömma två stora spån påsar och hämta ved!
Duktiga + flitiga brudar! XD
Nu ska ja sova för att gå upp kl kvart över sex imorrn oh duscha för att sedan kila te skolan!
Puss god natt!


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0