Torsdag och ledig!

Hallå! 
klagar absolut inte av att få va ledig hela Torsdagen från skolan då alla lektioner typ är inställda och vissa har man hemuppgift på var av att ja redan gjort klart en :) 
ska städa undan lite och sedan glo på film eller nått :) 
Är på sjukt bra humör när det är så jävla fint väder ute dock lite blåst men de är skit samma fortfarande sol lixom! 
ska nog gå om ett tag med Dino igen så han får kissa lite :) 
Idag ska jag ha lite träning för Mell och pållen sin, det kommer nog gå fint fint kan jag tänka mig eftersom de gick svin bra sist! 
Imorrn har jag möte med Brandkåren för att ställa frågor och på måndag med Polisen. 
Hörs sen! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0