Can't hold us !

tjenare, Viktor här ! :'))
just nu ligger man i sängen rätt nyvaken med grisen och myser lite innan de är dags att klä på sig och ta grisen på långpromenad, älskling är i skolan just u och är väl hemma runt kvart över 2/halv 3 skulle jag tro :) idag så vet jag inte riktigt vad som händer, fr se vad dagen har att erbjuda ! :)) igår så va jag med älskling i skolan, sen efter de så blev de hem till älskling och halvsova & kolla film tills de va middag och frida kom då, efter middagen så åkte vi till stallet för att hjärtat mitt & frida skulle rida :) då kom även ande & bea och höll mig sällskap medans dom red :) sen efter stallet så körde frida hem mig & älskling ! :) så jag somnade typ direkt när vi kommit hem medans älskling hoppade in i duschen, efter blev de serie som jag inte direkt kolla på utan sov ist ! :)
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0