de löser sig alltid, de gör de alltid som prästen sa när han sket i vigvattnet!

tjenare, Viktor här ! :)
just nu i sitter jag i älsklings skola utanför hennes lektion och väntar på att henne & ande som har engelska just nu, dom kom lite sent så vi hann inte fråga om de va okej att jag va med på lektionen, så vi ska fråga på nästa ist ! :) igår så va jag först hos mamma innan jag åkte till eskilstuna för att bli hämtad av frida men så va älskling med i bilen, efter de blev de en sväng till stallet för att mocka & städa hos fridas häst :) sen efter de blev de en tur till skillinge badet för att grilla, sen blev de att man bada också så man har badat för första gången nu med älskling & frida :) efter vi badat så kom ande & erina till skillinge en stund innan vi åkte till stallet igen för att frida, ande & hjärtat skulle rida :) så efter alla ridit så åkte vi till ande för att byta bil och sen till max i köping, och efter de blev de en tur hem till frida för att ande ville träffa selma innan vi körde hem ande & erina :) så eftre vi kört hem dom så blev de äntligen hem och sova, för alla tre va rätt slut & trötta ! :) så nu ska jag fortsättta leta efter nå serie man kan kolla ! :) Over and out bitches & hoes !!
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0