I morgon händer det!

hallå Alex här! 
 
haha nu var man tvungen att skriva vem som bloggar eftersom älskling bloggat för det mesta nu när han vart här! 
fast det har jag ingenting emot för det är skönt att slippa blogga ibland (A) hihi 
Dagen idag har jag vart i stallet och jobbat på tävling, sen hem och vila lite och så sen drog vi te stallet och fixade åt Fridas pålle och sen åkte vi med älskling till station i Eskilstuna! 
Saknar honom redan känns som att min andra halva är helt borta! 
Som tur är så ses vi på Fredag igen! hoppas jag! 
Ska jag vara ärlig så är det faktiskt han som tjatat på mig att blogga :) så söööt! :*
Nu på kvällen så var jag ett tag med Frida och Ande sen åkte ja hem och gick med Dino och även träffade Ante ett tag och snackade lite! det var super skoj var ett tag sen man träffade han! 
Nu sen klockan tio har jag pluggat då jag hade en inlämningsuppgift så jag skickade in den 4 minuter innan man senast skulle skicka in den (A) haha duktig chey! 
Ojj nu blev det en väldigt lång text här, typ dagbok?! haha inte riktigt men! 
Kom på att jag slingat håret också så jag är typ blond nu! :) 
Imorrn gäller det, då ja ska göra det! som jag längtat! ingen idé att ni frågar vad för jag tänker inte säga så ni får helt enkelt vänta till imorrn eftermiddag! :) 
ska bara försöka att hålla tyst om det (A) haha 
 
vi hörs imorrn, PUSS PUSS 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0