Morsdag!

hallå bloggen! 
 
idag är det söndag vilket betyder morsdag just idag! haha 
började med att vakna runt elva för att hjälpa mamma med Liams nya säng. 
Sen kom Ande oh Bea och Frida oh hennes mor för att sedan åka limousin in till Eskilstuna med min mor och alla andra! :)
Väl inne i Eskilstuna så bjuder vi min mamma och fridas mamma på kina/thai mat på en resturang medans de käkar så går jag och frida och köper blommor till hennes farmor och min mor fick en vit stor fin ros av mig! 
Nu har vi fixat Liam & Noomi´s rum med olika slags grejor. 
Nu blir det mat sedan ska jag kolla film och sova! haha är sjukt trött! XD 
Vi hörs sen! 
CHAAAAOOO!! ;')
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0