så sjukt lycklig!

hallå! 
 
kom hem för ett litet tag sen från pappa var där med kajsa och hälsade på en sväng medans ande och frida var i köping och åt! 
kul oh träffa Deezing igen! :D 
Idag har jag vart med kajsa nästan hela dagen sen med frida och ande ett tag på slutet! 
Nyss gjort rent min piercing och även vart duktig och tvättat bort smink och sånt! 
Just nu ligger jag i sängen tänkte läsa lite i min bok, sen en film eller musik och självklart skriver man med världens underbaraste och längtar till helgen då man får träffa han igen! :') 
Imorrn blir det nationella i engelska sen en lektion sen hem till gammelmormor för att jobba lite åt henne för att tjäna lite extra pengar! 
Blir även bjuden på mat där :') hihi 
vi hörs imorrn, kan bli sen uppdatering då jag har nationella :*
 

Kommentera gärna!
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; åh så bra! vill verkligen göra men min mamma är sjuksköterska så hon låter mig inte haha :( "du kan få infektion!!!" säger hon, ahha.
vad glad jag är att du är en sån som tar hand om piercingen och rengör och sånt och inte en sån som inte bryr sig och sen ba "oj jag fick infektion vad fan undra varför" haha :) <3

2013-05-15 @ 11:18:16
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0