Sunset!

hallå! 
 
sitter på matte lektionen vi har gått igenom alla prov vi haft detta år. 
det såg rätt bra ut faktiskt och jag insåg just att bara jag vill så kan jag! Även fast allt känns värdelöst just nu för jag behöver verkligen ett break från skolan, ska bli så skönt och börja jobba och tjäna pengar! 
Bara två år kvar så nu ska ja kämpa! 
Nationella svenska fick jag tillbaka idag och det såg riktigt bra ut!
Hade även vård prov idag och det gick svin bra! :)
Har även sålt min gitarr idag! 
Nu blir det hem och gå till banken och köpa en glass på vägen hem! haha 
sen blir det att sola och troligen ut och springa en sväng! 
Stallet ikväll för dressyr träning! 
vi hörs sen!


Kommentera gärna!
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jo jag fixar det ikväll, har inte kommit hem än ^^

2013-05-16 @ 16:59:55
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Elin och Gisela

Så snyggt!!
Nypremiär för Sixteen.se !
Välkommen!

2013-05-20 @ 19:48:56
URL: http://Sixteen.se

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0