young enough to be a rockstar & famous!

nämen tjenare bloggen, Viktor här ! :)
just nu sitter jag på baksidan framför datan och dunkar musik medans hjärtat mitt ligger och solar, idag så har vi vart en sväng till eskilstuna då frida skulle pierca sig men de blev inte av så de blev en sväng till max på lunch dejt med frida, ande, bea & älskling :) efter vi käkat så åkte vi förbi fridas jobb och släppte av henne för hon skulle jobba, sen så körde ande hem mig och älskling för vi skulle städa :) så när vi kom hem så va de bara börja plocka ordning, damsuga & skura golven för vi lovat hennes mor att vi skulle städa idag när inte hon elr barnen va hemma så :) så fort vi va klara med städningen så gick vi ut på baksidan en stund innan vi valde att kolla film, så nu sitter jag på baksidan igen nyduschad & fräsch !
så nu ska jag fortsätta dunka musik och njuta av vädret, Over and out bitches & hoes !
 
 
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0