Måndag, tråkig helg!

hallluuu! 
 
sitter i skolan, har lektion om ett tag! 
imorrn blir det sthlm med klassen hela dagen, först stan och sedan till dramaten, vi ska kolla på någon teater eller vad de heter :) haha 
För övrigt så har jag stukat handleden så jag kan knappt böja handen men annars är det väl bra! :)  
Ja, idag händer inte mycket ska endast ta det lugnt och plugga lite smått. 
 

 Helgen var väl sådär, fredags så red jag först Ebbas pålle, sen på kvällen så körde jag impala med kevin,Ande,Becca och två random brudar (dom var random för mig) haha.
Lördags så var jag med Ebba till hallstahammar för att hon skulle träna hästen sin och jag är verkligen grym på oh förklara för henne hur hon ska backa ;) haha
På kvällen så firade vi Lovina & Sanna dock blev det inte så lyckat, då jag bara blev irriterad/förbannad! 
Och igår så var jag med Bambi hela dagen, och vi chillade hemma hos mig, fixade åt bojj sen hundvakt på de så ja vi ba chillade tills vi träffade Ande & Emelie, då drog vi te kungsör och grillade, då kom även Kevin upp! :) 
 
Vi hörs senare! 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0