2011

hejsan, bloggar från datan för en-gång-skull :)

tänkte skriva lite om 2011, om hur livet har vart detta år! :)
kan väl börja med att alla underbara stunder med allt folk som tex; jenne,frida,mella :) haft riktigt sköjj med er verkligen!! oh självklart alla mina andra underbara brudar, minnen från sommarn, våren hösten osv ni finns alltid vid ens sida oh jag äskar er över hela mitt hjärta! :)
sen har vi väl alla tabbar man gjort, de som är mindre bra men även gjort en starkare, självförtroendet va nere på 0 oh nu börjar de ta sig!

Från januari till november alla underbara stunder med Morena som jag saknar mest av allt!! när hon försvann så levde man inte i en riktig värld utan hamnade i min lilla egna värld vilket gjorde att jag kanske inte vart mej själv vilket ja inte förstod själv fören jag nu insett det men det GÖR ont än idag oh kommer göra ont ett bra tag te!! påminns varje dag om den underbara hästen helt sjukt att man kan sakna någon så mycket!! kommer aldrig glömma 24/11-11 då jag såg dej för sista gången! :'(
vi har även några bortgångar under detta år från både släkt och barndomsvännens familj :/ mycket tragiskt oh jag vet att ni alla sörjer fortfarande oh det är skit jobbigt för er men mitt ord te er är att ni är starka oh fortsätt med det!!

även fått lärt känna nytt folk från olika place, norrland,örebro,eskilstuna, västerås osv osv mycket nice!! :)
kan väl säga att de här året har man fått börjat leva livet som både sårar och ger starka leénder (stavning?)
kan bara säga att jag älskar er alla mina underbara vänner som jag aldrig kommer glömma tack för att ni funnits och hoppas att 2012 blir så MYCKET bättre! <3


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0