jag vet ingenting ärligt talat!!

hellu :)

sitter just nu och har lite tråkigt nyss vart ute oh träffat kim oh väntat på beckis men hon kommer inte för hon ska te e-tuna så vi får la se vad som händer sen :)
har egentligen inte mycket att säga men för er som tycker att jag har svikit många så kan jag bara säga er att jag inte vet vad jag vill jag vet inte vad ja känner, visst blir de sårade men vafan ska jag göra åt saken när jag inte har några känslor? ska jag låtsas?? nejj tycker jag inte, de blir bara värre då men visst jag ska ge fan i alla jag orkar inte bry mig mera och jag förstår er te 1000!! men kan inte rå för det!!
jag har länge undrat om de finns något elr inte och jag måste jue så fort som möjligt komma fram te vad jag känner!
nu ska jag kila ha de gött :)


Kommentera gärna!
Postat av: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du kanske ska ta reda på vad du känner innan du startar ett förhållande ........

2011-12-25 @ 22:02:26

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0