Julshopping me mina brudar! :'D

Hellu :)

dagen idag har vart sjukt bra måste jag säga! :)
började med att gå te skolan ha historia, fast vi hade inte histroria utan vi hade tävlingar mot varandra ist! :D
sen vare uppvisning me "kören" oh teater folket för dagis barn och ja oh fluffen fick en "hemligbeundrare" så jävla söt liten tjej som kollade på oss hela tiden shit helt galet va söt hon va ;) hon vinkade tillomed när vi skulle dra :) ja jenne oh fluff drog te tågstation väntade på tåget mot Eskilstuna vi alla va skit hungriga vi hade bestämt oss att käka på Papas Tapas men självklart ska tåget stanna mitt ute i ingenstans i typ 10 min?! vi baa yeah!
lite flum på tåget också, kommer inte riktigt ihåg va de va som jag sa åt de snea tåget men något kul vare iaf :)
handlat julklappar te, Noomi,Liam,Timothy,Jenne,Mella oh Kicki :D hoppas de blir nöjda :)
träffade även på Elin (julia sigetoft) syster med den lilla bebisen sååå sööt :) hihi
har hunnit slagit in alla paket oh även träffat kim en stund! :)
nu ska jag ta ett varmt bad och sen kolla tv och slappna av har väldigt ont i ryggen må jag säga! ;)
chingchong :D


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0