loooooooooooovv :D

Hejsan! :)
____________________________________________________________________________________________________

fick en fråga om va jag tycker om julkalendern, jaa du va kan man säga jag har inte följt den bara sett några små delar av den då och då, men de ja har sett har jue inte vart illa precis, hihi den är väl rolig antar jag? ;) va tycker du själv? :)

__________________________________________________________________________________________________

ska man åka te pappa redan ikväll eller ska man vänta te imorrn kväll?! ja funderar starkt på de just nu kan ja säga!
nöjd är jag inte med betygen heller, idrotten borde jag ha MVG i men nej fick bara VG och Historian har ja tydligen sänkt mej på -.-' sämre betyg än förra året vilket ger en stor besvikelse, men vissa betyg har vi inte fått en som tex teknik,musik ooh jag pratade med Anders idag om mitt betyg te sommarn på musiken oh de ända han sa va " du hade väl VG förra terminen? " ja ba nej?? bara G han ba jaha men ojj vg gränsen har du paserat för längesen :D happy girl :D hihi oh tekniken ska ja MINST ha vg i så :)
nog pratat om betygen, nu äre lov och jag längtar som bara den te julafton sen juldagen då vi ska fira med syskonen och sen tisdag-onsdag då jag och jennelie drar te sthlm för att shoppa som sagt slagga kvar i Emmas lägenhet men hon sover någon annanstans :D kan de bli bättre?!! nepp :)
sen nyår, som firas med mella oh jennelie va vi vet just nu :)
ska kila emelie ligger och sover i min säng jag har redan sovit i 2 timmar så :)



CHINGCHONG bitches :D

Kommentera gärna!
Postat av: jenne

haha va? du har inte sagt att vi ska fita nyår xdd

2011-12-22 @ 14:56:42

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0