Sista dagen på på detta år 2011!!

Chenna!!
Sitter här i soffan skit trött eftersom Liam vaknade vid halv sju men vi gick inte upp fören halv tio :)
Väntar på att mor min ska orka sig upp så ja slipper ungarna ett tag oh får sova lite te (a)
Som sagt som alla vet är de nyårsafton oh sista dagen på 2011, kan säga så här 2010 var ett skit år då morena var skadad osv men 2011 var fan värre, förlorade morena, släktingar som gått bort oh ett rent skit år, de ända positiva var väl att de inte var nån snö nu i slutet på året oh att julafton ägde ;) älskar iaf mina vänner oh vill på ett sätt inte sluta skolan vill alltid gå i samma klass som dem!!
Nyårslöftet för detta år vet ja inte vad de blir, kanske att ja ska gå mer te gymmet oh utnyttja mitt gymkort oh plugga röven av mig elr nå?! Hahah xd
Hörs sen! Kyss


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0