vem är "Alexidling" ?! :)

Vem är då "Alex Idling"
joo jag heter då alexandra maria elisabeth idling. jag bor i en liten håla som kungsör i rad hus med min mamma och mina två små syskon.
bor ibland hos min pappa som bor i östtuna som ligger mellan köping och kungsör med min bror och mina hundar och en lossas mamma :)
älskar att shoppa kläder och de bästa som finns är att sola ;) haha
på fritiden håller jag på med hästar har ridit sen jag var 6-7 år?! om jag inte minns fel, har en häst som heter Baroya och nydligen fått ta bort en häst som jag tagit hand om och ridit väldigt mycket i mina dagar så henne kommer det stå om ibland oxå!
den här bloggen kommer jag försöka mest skriva om både mina dagar i stallet och ALLT skojj som händer i mitt liv :)  ska fixa header och sånt senare! :)
ni får gärna slänga in en kommentar :D
peace!



Kommentera gärna!
Postat av: anonym

SPÄNNANDE !!

2011-12-19 @ 17:30:34

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0