En kväll!

Tjaa :)

Ligger i sängen oh pluggar biologi, måste lära mej det oh ska straxt ta en macka så ja orkar hålla mig uppe oh plugga :p
Rid passet ikväll gick riktigt bra enligt mig fick en bra känsla, hade Sputte oh han älskade att hoppa!! :D
Lika mycket som jag hihi var inte riktigt med i sprången då han var lite snabb hihi men det blev bra iaf kändes iaf bra sen om de såg bra ut är en annan femma ;) haha
Men nu ska jag ta en macka oh plugga mera, god natt på er snyggingar!! :*


Kommentera gärna!
Postat av: Anonym

Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckansblogg, hör av mig när vinnarna är uppe :)

2012-04-10 @ 22:51:07
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0