Fredag den 13de :)

Tjena!! :)

Sitter på religion nu med en skum lärare, hehe
Blev att åka te skolan vid halv åtta för att göra prov, trodde inte jag skulle hinna på en timme så det fick bli 1h 25min :)
Blev klar med alla uppgifter och allt gick ruskigt bra faktiskt!! :)
Hoppas på mvg men de visar sig ;)
Slutar tre idag då blir det stallet oh rida stusse ut en sväng lite skritt oh trav hade jag tänkt, sen blir möte på ridklubben oh kanske te Axel ikväll oh fira henne men de visar sig :)
Hela helgen fullspäckad kan jag säga,
Lördag: rida ut med Sputte,banbygge,möte sen mys med Jennelie på kvällen, laga mat oh så :)
Söndag: tävling hela dagen från 9 till ungefär 5 på eftermiddagen!
Vi hörs sen :)
Kyss :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0