Im just so happy :D

Tjenare! :)
en glad brud som sitter här efter en dag i stallet :)
Dagen idag gick till som så att först hjälpa Jennelie med höpåsar, kollade in den nya kaninen (ELLEN) jätte mega mega sööt verkligen!
stod nere på framhoppningen på Pay N Jumpen med Jenne, frös fötterna/händerna av oss, mina fötter var seriöst blåa :/
efter PNJ så red jag den nya hästen (sprutdick????) va den nu heter ja kallar den för sputte iaf :) mycket lättare att komma håg, den var HUR fin och rolig som helst! jag dööör, helt kär i den hästen, man måste vara väldigt lätt i handen och bara driva (inte "driva" för att den ska gå fram) då bjuder den och är hur ärlig som helst, dock så är den väldigt sprallig och gad av sig för att få röra på sig så den gjorde lite bus skutt då och då.
ska rida honom imorrn också oh se om någon kan filma mej så kan jag lägga upp det här på bloggen :)
shit jag är verkligen kär på nytt i den, så trevlig verkligen!! kommer bli hur fin som helst med bara lite träning, men i gruden tror jag att han kan väldigt mycket! :)
nu ska jag käka ni får ha det så bra :)
KYSS :*

Kommentera gärna!
Postat av: Anonym

Hur ska du fira din påsk?

Http://jennifergiidlund.blogg.se

2012-04-06 @ 21:20:41

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0