Jag kan inte sova??!!!

Hej bloggen!

Jag har allmänt damp just nu, ja kan inte sova!! Först la man sig i sängen oh älskling kolla på (hem till midgård) han garva jue självklart som fan, ett sätt som gör att jag inte kan sova!
Jag går oh lägger mig i soffan, han kommer oh "väcker" mig jag var skit nära på att somna! Då blev han FETT sur för att ja ville sova i soffan ist för brevid honom!!
"kul då kommer inte jag kunna sova på hela natten" så lät de från honoms sida, sure får du väl vara vaken lix inget mer med det, sen nu sover han som en stock hörs ut hit hur han snarkar (KUL) ne för nu kan ja inte sova pga det!!!
DAMP BARN . SE !!! Ohjahh!!
Godnatt på er!! Hoppas ni kan sova iaf! :*


Kommentera gärna!
Postat av: Sanna :D

Gu va drygt att bli väckt :thumbdown: jag sov några timmar, sen var det morgon för mig :'0!!

sv; JAg är tyvärr inte så bra på designer än :( det var min storasyrra som gjorde den och kodningen! Men du kan alltid höra med min lillasyrra phototree.blogg.se hon gav förut ut gratis designer :)

2012-04-06 @ 08:46:41
URL: http://handlingar.blogg.se/

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0