Ridpass avklarat! :)

Tjena bloggen!! :)

Kilade te stallet för att rida Sputte lite, han var riktigt fin idag även fast både han oh jag var lite små sura över regnet!
Inga speciella dumheter idag,han skötte sig fint!! Men idag fick jag se att han kan galoppombyte, ja red på volten oh så hade jag inte riktigt med mig ytterskänkeln så han bytte varv själv och galopp :) haha han är för söt han :'D
Film kommer upp imöra, Tuva hjälpte mej med att filma oh även fixa i ordning honom :)
Nu ska jag sova med lillasyster brevid mej hon vägrar sova på övervåningen då hon är så kallad "öppen" och ser spöken ohsånt oh de skrämmer henne så inatt sover hon hos mej :)
Snäll syster HON måste ha ;) hihi
Puss godnatt!! :*


Kommentera gärna!
Postat av: Eriica

Vad kul att rida! :)

2012-04-11 @ 22:12:19
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! Vill du vara med i dagens blogg? :D

2012-04-11 @ 22:29:24
URL: http://bommmen.blogg.se/

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0