Snart 5 månader utan dej...

Hej bloggen!

Saknaden är stor efter den underbararaste häst jag träffat, imorgon är det den 24/4 alltså 5 månader sen Morena lämnade världen!
Saknar henne så otroligt mycket och glömmer henne aldrig, trodde det skulle vara lättare att sluta sörja men så enkelt är det verkligen inte, kan fortfarande börja gråta av att se en bild på henne men jag är otroligt stolt att hon var så duktig och kämpade alltid på hon klarade ALLT! En stark häst med en stark vilja skulle hon göra något så vare det som skulle ske.
Snart alltså ett halvår utan en underbar häst, du fick mej att leva du gjorde mina dagar till de bästa.
finns inga ord för hur mycket jag saknar dej och det finns inga ord för hur glad jag är för att jag fick lära känna dig jag vet att du är med mej nu också men tomt ändå.
Har iaf fått sett dej en gång efter att du lämnade världen, de var som alla säger du är i paradiset du sprang på en GRÖN äng och bara galopperade och var lycklig när jag såg dej kunde jag inte sluta gråta så helt otroligt!
Jag Älskar Dej Morena, <3

image descriptionimage descriptionimage description

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0