Träning,färgning av hår!

Tjenare! :)

Sitter här oh äter en " nutrilett hunger control" riktigt gott och bra som en "måltid" ifall man inte orkar laga mat xd haha färgen är i håret just nu blev så sur på min mor att hon inte orkade färga mitt hår så jag tog tag i det själv!! ;)
Hoppas på ett lyckat resultat men inget som är garanterat ;) hihi
Tog en promenad idag också då jag misslyckades totalt på beeptestet och fick sånt där "anfall" igen av att man mår piss illa och vill bara sätta fingrarna i halsen oh spy typ så gick typ några kilometer runt i kungsör oh sen handlade hårfärg oh målersättning på vägen hem, stannade förbi gammelmormor ca en timme och pratade och gjorde henne glad :D
Hon är världens bästa gammelmormor så jävla cool och pigg och glad alltid positiv och tror inget dumt om någon!! En glad sprallig 85 åring helt enkelt! :)
Men jag bloggar senare vi hörs KYSS :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0