Ny vecka helt enkelt!

Tjenare! Idag gick jag upp nio för att åka till stallet halv tio bara för att vara klart med allt så fort som möjligt. Så man inte blir trött ikväll och inte orkar rida eller nått sånt. Jag har jobbat ca 1 timme nu under tiden jag varit här + att jag tagit in hästarna tänkte skritta ut på Stina en liten sväng :) De står o äter lite lunch, medans jag får saker gjort, håller på o tvätta flughuvorna och så :) Idag blir de att rida,cykla 1,5 mil och så sen hem o springa 3-4 km hade jag tänkt måste komma igång med det igen. Börjar lite lätt och så, jaa vad mer kan jag skriva, jo jag ska oxå hem o duscha efter allt sen blir det käk hos mormor :) Aja vi hörs senare hare gött under tiden, om någon kan göra en ny header åt mig så säg till!! :) kyss :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0